El manteniment de les xarxes socials és una tasca extra que es pot menjar bona part del nostre temps. Elaborant nous continguts, penjant publicacions, atenent consultes, responent comentaris…
A continuació et presentem alguns dels avantatges de comptar amb un community manager, ja sigui com a treballador o com a professional extern.
Avantatges de comptar amb un community manager
Estalvi de temps
Al contrari del que molta gent creu, proporcionar contingut de qualitat exigeix una gran dedicació. És molt millor publicar amb menys freqüència però que les publicacions siguin d’interès pel nostre públic objectiu.
Un bon professional també estarà al dia de les últimes novetats. A internet tot canvia constantment i és feina del community manager estar actualitzat
Gaudir del teu dia a dia sense haver-te de preocupar per les xarxes socials
El dia a dia de l’empresa sempre ha de ser la teva prioritat, però això no vol dir deixar de banda les xarxes socials. La presència online és com un gran aparador i hem de fer que aquest treballi per nosaltres.
Avui en dia, una bona reputació digital pot significar un gran poder d’atracció de nous clients.
Et preocupes pels teus clients
Els vols oferir contingut de qualitat, però també vols que s’atenguin immediatament les consultes que et puguin fer a les xarxes socials. No hem d’oblidar que un bon community manager també realitza tasques d’atenció al client, ja sigui responent comentaris a les publicacions o resolent dubtes de clients potencials.
Contingut de qualitat
Un community manager sabrà exactament quin tipus de contingut preparar per a cada xarxa social. No és el mateix preparar publicacions per a Facebook que per a Instagram.
No hem d’oblidar que la feina d’un community manager és una inversió en la reputació digital de l’empresa.
Estàs començant amb les xarxes socials del teu negoci? Necessites ajuda per gestionar-les? En qualsevol dels casos,